Kooikerhondje!

Tja!

Sitter och kollar på hundar här vid datorn som jag alltid gör nu för tiden. Jag och Lina var in till Annkie på eftermiddan och vi kollade lite där och hon visade mig lite olika raser och jag tror jag fastnat för en och det är rasen "Kooikerhondje". Annkie tipsade om den och nu är jag kär! Så vem vet, det kanske blir en sån!? Vi får se helt enkelt. Såhär ser iaf rasen ut:


Annars har jag jobbat idag. jag slutade halv 4 och när jag kom hem åkte jag till Lina och sedan blev det som sagt ner till Stallet, prata med Annkie och göra klart i stallet och pyssla om Pila lite. När vi var klara där sprang jag och Lina åkte bil till Fors för att träna! Så nu har vi kört stenhårt!! Jag är riktigt pepp och motiverad till träning och äta rätt nu kan jag lova och roligare kommer det bli när jag köper min egna hund! :D

Nej nu ska jag sova och ladda för en LEDIG dag imorgon, Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0