Så var sommaren!

- Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort för? Japp
- Dog någon som stod dig nära? Nej
- Vilka länder besökte du? Turkiet och Tunisien
- Är det något du saknar sommaren 2010 som du vill ha sommaren 2011?  Nej, möjligen mer ledighet!
- Vilket datum från sommaren 2010 kommer du alltid att minnas? 11 Juni när jag tog studenten.
- Största misstaget? Vet inte?
- Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej lite förkyld bara.
- Bästa köpet? Pila!
- Vad spenderade du mest pengar på? Resorna och Pila
- Gjorde någonting dig riktigt glad? Allting
- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2010? Taio cruz- Break your heart, Katy perry - Calefornia girls och massa andra.
- Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? Svårt, men gladare tror jag!
- Vad önskar du att du gjort mer? Tränat
- Vad önskar du att du gjort mindre? vet inte
- Hur tillbringade du midsommarafton? Leksand så klart!
- Favoritprogram på tv? inte kollat på tv
- Bästa boken du läste i sommar? Har inte läst någon.
- Något du önskade och fick? Önskade mig igenting
- Något du önskade dig men inte fick? inget
- Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet? Sommarlov? det har jag inte längre och dagen efter studenten var jag väll bakis såklart..
- Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? Nej
- Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2010?  festkläder, bikini, shorts, klänningar, ridkläder, träningskläder...
- Vad fick dig att må bra? Vännerna, Pila och allt!
- Vem saknade du? många
- Sommarens sötaste? jag:) haha nejdå
- Sommarens besvikelse? Vet inte
- Sommarens bästa? Studenten, Tunisien, Turkiet, Stockholm, CCW, P&L, vädret, solat och badat massor i det fina vädret, festat...
- Sommarens snällaste? Många :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0