TRÄNAT= träningsvärk!

Vilken otroligt skön kännsla jag har i kroppen nu, eller vänta lite.. egntligen är det fruktansvärt för jag har ont i hela kroppen. Men det är träninsvärk från igår och det är något bland det bästa som finns. Nu har jag och Lina tränat idag också. Jag sprang både dit och hem vilket är kanske 5 km samanlagt och så gymmade vi en timme ungefär. Nu har jag börjat fått upp lite högre hastigheter när jag springer, jag orkar mer och det är otroligt roligt och jag känner mig så frisk och ingen förkylning eller annat känner jag av heller som många verkar göra nu.

Jag har precis duschat nu och jag är helt mörbultad i hela kroppen så inatt kommer jag nog sova gott! Hoppas bara på att inte hackspetten väcker mig imorgon också, den gjorde nämligen det idag! Så nu ska jag lägga mig i sängen och läsa min nya iFORM tidning. :D / LS


 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0