Torsdag

hejhej hallå

Nu sitter ja här och segar lite och har tänkt göra tills jag börjar jobba kl 17. Men jag har hunnit med lite idag ändå faktist. Jag fick en tid hos distriktsköterskan på förmiddan så jag åkte dit så hon fick titta på mitt ansikte. Hon kunde inte säga exakt vad det var men antingen var det perioral dermatit eller rosacea. Eftersom hon inte kunde säga exakt skulle jag få en läkartid hemskickad så jag sedan kan få rätt behandling. I värsta fall får jag åka in på "hud" i falun. Så hon sa att det blir antingen pencelin eller antibiotika i en längre tid som jag kommer få äta. Hon skrev även ut ett recept till min acne så det tänkte jag prova nu. :)

Jaja, nog om detta. Jag har även hunnit med en promenad i skogen med Minna och så har jag vart ner till skruttan och tagit mig en ridtur, och hon skötte sig kanon! :D

LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0