Ny skinnfåtölj!

Hej, har varken haft tid eller lust att skriva något. Jag har jobbat hela dagen och slutade 4 eftersom vi hade personalmöte. När jag slutade åkte jag och mamma direkt till borlänge för att hämta Tilda och även kolla på en fåtölj till mig. Jag hade sett en annons på den så därför ville jag titta. Vi hade släpvagn med oss så jag köpte den och tog med mig den hem på en gång. Nu sitter jag i den som en KUNG, den är så grymt skön!

Annars har jag inte hunnit med så mycket mer, bara vart ner i stallet för att Pila skulle skos idag.

Iaf går det frammåt med hundletandet, det blir en kooiker (som jag la upp en bild på). Jag ska åka och hälsa på en sån hund i veckan och jag har även ringt till en kennel och ställt mig i kö. Valparna är inte födda än utan det är 2 veckor kvar. Så vi får se om jag öven huvud taget får någon valp därifrån. Det beror ju på hur många det blir. Efterfrågan är stor på rasen och dom verkar in få så många i varje kull. Men får jag ingen därifrån har hon fler på gång! ååhj jag vill bara ha hem min valp nu ju! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0