Ny bil !

Inte nog med att jag ska skaffa mig en liten valp. Nu ska jag också skaffa mig en ny bil. Jag ska alltså sälja "Bettan" som jag bara haft i ett halvår. Anledningen är till att jag ska skaffa mig en ny bil är att jag ska ha en kombi så att jag kan ha en hundbur. Det blir bara en massa krongel och ha hunden inne i bilen och försöka täcka över säten och så eftersom jag inte vill att dom ska bli skitiga. Så nu letar jag bil för fullt. Det blir iaf en saab igen! :)

Till salu! SAAB 9-3 sportsedan -03 med 2.0 turbo och 175 hk.

Kommentarer
Postat av: caroline

Jag kan frivilligt tänka mig att ta hand om bilen ;) Det gör väll inget om du står kvar på försäkringar osv ;) Jag bjuder hela 100 kr!! :D:D Intresserad att sälja till mig ?

2010-09-28 @ 12:40:25
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Lisa

HAHA!! Nej Carro, du får lägga till på minst 750 hundralappar till så får du köpa den! ;)

2010-09-28 @ 13:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0