jobbhelg framför mig

Fredag idag!
För mig betyder det inte speciellt mycket denna dag eftersom jag jobbar kväll och resten av helgen är också fullspäckad med jobb. Imorse vaknade jag tidigt så jag gick ner till stallet på förmiddan och tog mig en ridtur. Sen blev det en promenad upp på berget med Sarah och så hade vi även Siri med oss.

Jag har blivt sjukt sugen på att skaffa mig en egen hund också, det har jag vart väldigt länge men inte förens nu börjar mamma och pappa tycka det är okej. Jag tror t.o.m att pappa vill ha en egen hund om jag ska vara ärlig. Men jag har ingen aning om vad jag vill ha för hund, så det gäller att sätta sig ner och leta och tänka över allting ordentligt såklart eftersom det är en investering som kostar och tar tid som man kommer ha med sig i många år framöver. :)

nej nu lär jag sätta fart här, byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0