Jag vill ha en hund NU!

ÅÅ ni ska bara veta vad sugen jag är på att köpa en hund NU!! Vore det inte för att jag inte visste vilken ras jag skulle ha så skulle jag redan nu ringa på någon och kanske åka och kolla! Men som sagt, jag letar och letar efter att hitta något som passar mig. Jag vill ha en gaska liten hund men inte för liten. Den ska orka röra sig och vara aktiv och lättlärd. Det är verkligen inte lätt det här men det kanske blir en border collie eller en blandras med border collie. Men ja.. SVÅRT!

Jag har velat haft en hund så länge nu och äntligen säger mamma och pappa att jag får det! ÄNTLIGEN ska jag få köpa min EGNA hund, åå jag är så glad för det, en dröm kommer gå i uppfyllelse! :D

Klicka för att se nästa bildKlicka för att se nästa bildKlicka för att se nästa bild


Kommentarer
Postat av: Caroline

Border collie är såååå mysiga! Riktigt aktiva hundar. Men jag vet inte om man får ha en sådan om man inte har kor eller får eller något det är ju en vallhund. Men ni har ju hästar :P

2010-09-06 @ 08:08:56
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Lisa

Aa jag vet att det är en vallhund, men i många annonser står det att ingen av föräldrarna är intresserade av att valla och att valparna inte kommer bli lämpliga till det osv, så jag tror man kan köpa en sån då, men som sagt vi får se vad det blir ;)

2010-09-06 @ 10:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0