Dålig uppdatering

Hej!

Undrar ni vart jag har tagit vägen? Det undrar jag också.. Jag har ju inte skrivit nått på en vecka av olika anledningar. Har bl.a inte haft tid och ingen lust heller.  Jag tycker inte att det har vart nå roligt och blogga på slutet och alla mina blogginlägg har bara vart tråkiga och meningslösa känns det som.

Usch just nu är jag inte på bra humör alls och känner mig som världens sämsta och hemskaste människa, så jag tänker inte skriva nått mer och tänker inte göra på ett tag, det visar sig helt enkelt när jag får för mig att skriva igen. Men det blir när jag känner att det är kul igen! :)

Ha det bra så hörs vi! /LS

Kommentarer
Postat av: göras

Inte så konstigt att du inte haft tid... Jimmy har ju bott hos dig förstår att du måste vara social med han!=)

2010-09-21 @ 09:27:26
Postat av: Lisa

Jo precis, men jag har ingen lust att blogga heller så :P

2010-09-21 @ 15:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0