1 September = höst!

Godmorgon! Jag har precis vaknat efter att ha sovit nästan 12 timmar. Idag är det en ny dag, en ny månad, en ny årstid. Nu börjar hösten känns det som. Och för mig betyder det att jag ska komma igång med träningen, äta nyttigare och allt det där. Mitt gymkort som jag knappt använt under detta år (p.g.a min sjukdom) går ut idag tror jag. Men jag kommer inte att köpa ett nytt där, utan istället ska jag och Sarah prova på det nya gymmet i Leksand, så det blir troligen att träna där i framtiden. Jag är sjukt sugen på att skaffa en personlig tränare men det beror alldels på vad det kostar.


Kommentarer
Postat av: Göras

Det kostar nog alldels för mycket... Det är liksom deras lön dom ska få ut! =) ;)Men hugg ner lite skog så har du nå råd!!!

2010-09-01 @ 10:54:54
Postat av: Lisa

haha nej det kan jag ju inte göra! :P

2010-09-01 @ 11:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0