Skriver av mig!!!

Måste bara få skriva av mig lite känner jag för just nu när jag sitter här och skriver så känns det som jag har världens mest meningslösa och tråkigaste liv. Samtidigt vet jag väl att det inte är så. Det finns dom som har det mycket mycket värre än jag. Det finns det altid, hur sjuk jag än skulle vara. Men just nu är jag så förbannat jävla less på mina problem och sjukdommar. Titzes syndrom, låga gärnvärden, höga trombosyter (eller vad det nu heter), eksemliknande och svällda ögon, i stort sett ständigt illamående, stressad m.m...

Bara en masa "småfel" men som för mig börjar bli väldigt stora och jobbiga eftersom jag är så nervös och orolig av mig för minsta lilla. Jag kan helt enkelt inte beskriva hur psykiskt dåligt jag mår just nu över detta. Men samtidigt är jag så jävla glad också för jag ska snart få en dröm upfylld. Jag ska få hem min lilla valp och jag fyller snart 20. Så ja, det är väll det som gör att jag inte går in i en djup depression! Jobbar just nu, iaf denna vecka ganska mycket också och det gör mig också rätt stressad eftersom jag inte hinner med det jag vill och jag känner att jag behöver så mycket pengar som möjligt eftersom jag inte kommer kunna jobba så mycket när valpen kommer hem.

Idag har jag iaf fått sova ut vilket var otroligt skönt. efter det har jag vart ute sprungit i regnvädret + tränat med vikter vilket gick superbra! Sen blev det lunch på gagnefs pizzeria och så har jag träffat läkaren. jag skulle egentligen på ett återbesök bara. Men det blev en hel del annat prat om alla problem jag har.

Nej nu ska jag bara ta det lugnt innan jag börjar jobba ikväll. Egentligen skulle jag bara vilja hitta på något roligt nu för att komma in i andra tankar. En brafest skulle ju inte vara helt fel? ;) Dricker fan aldrig längre, vilken pensioär jag har blivit!! Men det sägs ju att man blir som man umgås, och jag jobbar ju men gamla så! haha

Skitdåliga bilder, men såhär ser iaf mitt ena öga ut:


Bjuder även på lite gamla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0