snö!

godmorgon!

Jag vaknade precis (vaknar alltid kl 8 nu för tiden) och jag har sovit så himla skönt inatt. Tror jag har drömt om valpen precis hela natten. Kan inte beskriva hur mycket jag längtar! Men idag fyller hon 4 veckor vilket innebär 4 veckor kvar tills hon kommer hem ! :)

Något som dock förstörde den här morgonen är all snö. Inte redan?! Hoppas verkligen att det inte blir en sån där kall vinter med 30 minus och 2 meter snö i år med. jag som fryser redan liksom. Så nu är det bara att byta till vinterdäcken som är så bedrövligt fula, usch!

Kommentarer
Postat av: Göras

Jag är mest orolig för hästarna och deras sommarskor!!!!! :S

2010-10-20 @ 09:17:56
Postat av: Lisa

Just ja!! Det var ju inte så länge sen dom skoddes heller :s

2010-10-20 @ 09:43:02
Postat av: Göras

Neej! så det blir nog akut hovslagare snart igen!! Om inte ankie å dom vill sko inom veckorna så kan vi vel ta kontakt med någon som kan sko pila! =) Violl gärna ha vinterskor på damen nu, vägra låta henne stå för att vi inte har råd" att slå på skor" ;)

2010-10-21 @ 10:58:20
Postat av: Lisa

Ja vi lär göra det, för när jag tog ut hästarna imorse trodde jag dom skulle halka och bryta benen! Dock var pila den som var smidigast men hon behöver ett par vinterskor så vi kan rida och hon slipper göra illa sig! :)

2010-10-21 @ 12:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0