Minus på vågen!

Imorse vägde jag mig för första gången på flera månader. Kommer inte ens ihåg vad jag vägde då men det var då mer än vad vågen visade nu iaf! Jag måste iaf ha gått ner 3 kilo. Anledninge till att jag inte brukar väga mig är för att jag mår så fruktansvärt dåligt om jag går upp lite och att vågen egentligen inte säger mig speciellt mycket, det kan vara så lite som spelar roll, vilken tid på dygnet, om man vart på toa innan, om man ätit, eller vad man har på sig.. Jag tycker inte man ska låsa sig fast på vad man väger utan istället titta på hur man ser ut! Muskler väger ju också. Därför har jag bestämt mig för att inte väga mig. Hoppas bara på att jag kan fortsätta hålla mig ifrån vågen nu i framöver.

Imorse gick jag upp vid halv 8 och åkte ner till stallet och mockade och gjorde klart, sen har jag vart ute på en långpromnad + sprungit 2 km. Tänkte ida nu men nu regnar det ännu mer! Verkligen tråkigt väder, bara regn och grått. Nu ska jag bara mysa innan jag börjar jobba vid 3! :)

föresten vi har ju gjort om i köket! Här kommer en dålig bild, allt är inte klart än men snart så! :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

De blev jättebra! :D

2010-10-19 @ 11:54:43
URL: http://Sofiedragsten.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0