Måndag

Måndag, en ny dag och en ny vecka. Dags att ta tag i allt!

Det har vart lite dålig uppdatering under helgen. Men jag har helt enkelt inte setat vid datorn så mycket eftersom det har vart så fint väder! Så jag har vart ute den mesta tiden! Fixat i trädgården, höstpyntat, krattat massa löv och kört in ved och så. Känner mig kanska sliten kan jag tala om och jag har lyckats fått ont i handleden igen.. Dags att ta det lite lugnt, så går det nog över snart!

Jag har jobbat kväll 3 dagar i rad nu och har 2 kvällar kvar. Lite drygt eftersom jag är så kvällstrött men det går. Nu ska jag iaf borsta tänderna och lägga mig och hoppas på att slippa illamåendet som jag får varje kväll när jag lägger mig, ja nog blir man matt på allt ibland!! alla dessa småfel, Jag vet att jag skriver en hel del om det men duger det inte så finns det andra bloggar att läsa ;) Jag skriver det jag vill helt enkelt.

Nu längtar jag bara så sjukt mycket till helgen ska ni veta!!! :) Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0