God kväll

...alla vänner och bekanta!

Idag har jag vart ledig och under min lediga dag har jag hunnit med mycket. Jag började dagen med en riktigt skön låång promenad runt österfors och efter det bar det av ner i stallet för att mocka och ta en ridtur. Pila var pigg och glad eftersom hon har stått några dagar nu! Annrs har jag och Lina vart vid slakteriet och kollat, glidit runt i seaten och lite annat.

Nu ska jag snart lägga mig, Här hemma planeras en resa för fulla muggar kan jag lova! Nästa resa bär det av till USA, bl.a kalifornien. Mamma och Pappa ska dit och jag ska nog också med. Fast det är ett tag kvar tills den resan, men den bör planeras ganska mycket eftersom vi kommer resa runt precis som vi gjorde för 4 år sen! :) å vad kul!!

Nej vad trött jag är nu, har vart riktigt aktiv idag. Så ska skryta lite och säga att min stegräknare visar just nu 24000 steg idag ;) Så nu kan jag sova gott, Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0