1 oktober

Tänkte föröka mig på ett bloggnlägg. Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, vad jag gjort dom senaste 3 veckorna? Nej.. Det skulle bli väldigt ointressant att läsa.

Men vad jag gör just nu är att jag jobbar på för fullt. I september jobbade jag för mycket så jag blev rödmarkerad dom sista dagarna så nu har jag vart ledig i 2 dagar eftersom jag var för dyr och kom in på den kvalificerade lönen och då blir det dubbel lön på dom timmarna som är för många, lite krongligt. Men jäklar vilken härlig lön jag kommer få sen ;) Idag är jag också ledig men jag jobbar i helgen och jag hoppas även att jag kommer få jobba mycket i oktober och början av noveber eftersom jag sedan kommer vara ledig när jag får min hund.

Förutom och jobba hinner jag inte med så mycket, tyvärr. Men jag är i stallet, ute och går varje dag och försöker hinna med vännerna. Men tiden räcker inte, dagarna skulle behöva mycket fler timmar!! Det som har vart rätt jobbigt ett tag nu är att jobbet har gått för allting annat och jag känner fruktansvärt otillräcklig till allt. Jag måste börja tänka på mig själv mer, vad jag vill göra och inte bara jobba. och när ska jag hinne festa liksom??

Börjar känna mig sjuk igen också, ni vet som det var i våras? Men jag ska iaf till lassarettet om 2 veckor, så jag ska föröka stå ut och hoppas på att dom hittar något fel så att dom kan hjälpa mig. Har trotts allt dragits med det här väääldigt länge nu, lika min hy ser förjävlig ut. Jag har fortfarnade inte fått någon läkartid, jag vill bara bli av med alla dessa eksem nu.

Igår var jag till frisören, så vi får se om jag orkar lägga upp någon bild sen :) Nu är det iaf dags att kliva upp ur sängen och få någonting gjort idag, först väntar en 40 min powerwalk! och vad ska jag göra sen? sova framför tvn kanske?

Ha det gött, vi ses :)


Kommentarer
Postat av: Göras

Gud vad du sover mycket?? Det skulle aldrig hända för 1 år sen "typ" !!

2010-10-01 @ 14:59:47
Postat av: Mellisaurus-[rex]

Haha awesome :D

2010-10-01 @ 15:15:20
URL: http://mellisaur.blogg.se/
Postat av: Lisa

Göras: Ja jag vet, jag är troligen inte frisk än så det kan nog ha med det att göra. Fast egentligen var det bara ett skämt när jag sa att jag skulle sova hela dan ;). Jag har vart ute och gått i en timme, vart i stallet och jobbat från 14- NU.. men nu ska jag iaf sova :)

2010-10-01 @ 22:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0