Bakisdag!!

Hej!

Vill börja med och tacka alla för en riktigt trevlig kväll och presenter jag fått, tack!!
Det blev en riktigt lyckad kväll enligt mig själv med mycket skratt och lite väl mycket alkohol! Idag har jag  verkligen mått skit, har vart så jäkla bakfull och spytt hela dagen. Inte förens vid 3 tiden fick jag i mig lite nyponsoppa. Annars har allting bara kommit upp igen, t.o.m. vatten.. usch! Men nu mår jag bättre så jag och Sarah åkte till Borlänge för att träffa Carro så det blev en vända på donken, riktig bakismat!!

Nu är jag riktigt trött så jag ska snart gå och lägga mig. Men först har jag lite att göra, lär lägga i nya sängkläder..

Lägger upp några cambilder från igår. Har ju ingen egen kamera längre eftersom min blev fuktsakdad in sommras så Therese fick stå för bilderna igår. Funderar på att köpa mig en systemkamera. Men pengarna ska räcka till mycket så jag vet inte?



Godnatt!


Två år sen morfar lämnade oss idag, Jag saknar han så det gör ont! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0