Tre år med Pila <3

Hej. Det här är verkligen inte min dag idag. Känner mig bara deppig och otillräcklig. Det känns som det inte spelar någon roll vad jag gör så är det inte bra. Jag gör alltid så gott jag kan men det känns helt meningslöst när ingen uppskattar det...  nej, jävla skit!!

Jag vaknade iaf vid 7 idag och kunde inte somna om. kl 9 var jag på vårdcentralen och tog prover. Sen åkte täckbyxorna på och så gick jag ner till stallet och tog en ridtur. Jag och Pila firar 3 år idag och med det menas att det var 3 år sen jag började ta hand om henne. Jäklar vad tiden har gått fort! Efter stallet blev det en promenad och snöskottning.

Nu vill jag bara krypa ner i sängen och dra täcket över huvet men istället ska jag ta mig ett bad och senare blir det jobb. Jag jobbar bara 3 dagar till nu och sen ska jag vara hemma ett tag med valpen. Det ska blir riktigt skönt för om och om igen känns det som jag håller på att gå in i väggen av job och stress. Så nu är jag verkligen värld att få vara hemma, Jag behöver det.

Ha en fortsatt trevlig dag och helg alla!


Kommentarer
Postat av: Göras

våran älsklingsskrutta =D <3

2010-11-13 @ 07:50:22
Postat av: Lisa

Ja det är hon då verkligen :D <3

2010-11-14 @ 08:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0