Torsdag

Godmorgon!

Här är vi vakna tidigt. Jag har precis ätit frukost och Akita äter sin mat hon också. Fast allting annat är ju mycket roligare än mat! Inatt sov hon ända tills 5 (annars vaknar hon vid 3 tiden första gången) och när ja skulle lyfta ut henne så halkar jag med henne i händerna och ramlar på rumpan. Inte speciellt skönt och inte nog med det är det så jävla kallt och BLÅSIGT så jag håller på och dö! Hör ni hur positiv jag är? jag vet.. men jag måste bara få klaga lite.

Idag blir de en vända till stallet och sen kanske vi åker till Leksand och miljötränar lite. Vi får se helt enkelt!

Ha en bra torsdag hörrni och var försiktiga så ni inte halkar! ;)
/LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0