Tisdag

Tja!!

Ja vad har jag gjort idag då? jo jag har väll hunnit med lite, och det är precis samma saker som jag gör varje dag..  Gick upp halv 10 efter att ha sovit 11 timmar (skönt!) sen kom Lina hit och vi var och tittade på björnspåren. Sen blev det den vanliga promenaden på förmiddan. Jag är ute och går varje dag nu så jag känner mig duktig som har kommit igång och rör på mig varje dag. Problemet är väll bara att jag mår så himla dåligt om jag inte gör det. Stegräknaren har jag på mig varje dag också och den gör mig ännu mer motiverad att röra på mig. Stegräknaren brukar oftast stå på 15-17 000 varje dag. :) Annars har jag vart iväg och jobbat 3 timmar på eftermiddan och sen har jag tillbringat lite tid hos älsklings Pila och tagit en ridtur i mörker och regnväder. Dagen avslutades med lite välbehövlig fotvård som mamma gjorde på mig!

/LS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0