Tandläkaren

Hej!

Dagen har verkligen rullat på idag. Klockan 8 var jag hos tandläkaren imorse vilket inte gick så bra som jag hade hoppats på. Jag hade ett litet hål mellan tänderna nämligen. jag som alltid har haft så fina tänder förut! Dom skulle höra av sig om det behövdes lagas och isf kommer det att kosta mig över 1000 spänn.. Kul att lägga ut så mycket pengar på ett onödigt hål. Nåja vi får helt enkelt se om det kommer behöva lagas. Var där hur länge som helst och fick en massa information om hur jag ska sköta tänderna med tandtråd, munskölj och eltandborste. Hon tog även bort lite tandsten som gjorde att mina tänder blev mycket vitare! :D Något posetivt iaf.

Sen blev det en skogspromenad med mamma och mocka åt Pila innan jag begav mig till jobbet 12.30-21. Nu ska jag sova för klockan ringer imorgon.

Idag är det en vecka tills jag får hämta valpen, Fagayas Akita von Mersa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0