Skogstur/ Partylite

Hej!

Nu blir det lite sen updatering här, på gränen till nattbloggning?

Dagen började med jobb och när jag kom hem gick jag ner till stallet för att ta mig en ridtur. Har ju blivit lite skraj för att rida i skogen på sistonde eftersom vi har haft en hel del björnspår i närheten. Men nu när snön har kommit så tänkte jag att dom kanske har gått och lagt sig för vintern. Inte vet jag? Jag tog iaf mod och red upp i skogen alldeles själv. Och det enda jag kunde se var några rådjursspår. Annars verkade det rätt dött i skogen så björnarna kanske trotts allt har gått i ide nu då. :) Eller så blev dom helt enkelt skrämda av min hemska stämma genom skogarna. Jag satt nämligen och sjöng på den ena och den andra låten för att skrämma bort djuren. haha;) 

När jag kom hem ifrån stallet blev det att fixa Tildas hår och sen bege mig hem till min jobbarkompis Emma på Partylite! Mycket trevligt att träffa lite folk och beställa lite ljus! :D

Nej vad ska jag mer säga? inget, så nu ska jag sova! Natti


Jag och Pila för ett tag sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0