Mys lördag!

Nu sover Akita i mitt knä så jag skriver några rader här.:)

Idag har vi inte gjort nått speciellt. Bara alla vardagla vanor som äta, skita och sova som alla andra dagar!:) Tilda har även lagt i lite blonda slingor i mitt hår. Sist jag färgade mitt hår hemma var för drygt 3 år sedan och då gick det åt helvete och mitt hår vart gult! Nu vart jag så sugen på att testa igen och det gick mycket bättre och det ser ut som jag har vart hos frisören och håret blev inte gult denna gång.

Nu på eftermiddan fick mamma och pappa vara lite hundvakt medans jag kilade ner till stallet. Det blev även en barbacka tur runt byn i snövädret. Men riktigt mysigt var det!

Resten av kvällen blir det bara mys med sallad från pizzerian och glögg. Trevlig lördag allihopa:)

Vi posade lite framför camen idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0