Måndag

Inte får man speciellt mycket gjort när man bara går hemma heller. Det enda jag har gjort idag är att diska, hänga tvätt och vart till Leksand för att köpa lite hårprodukter. En lunch på pizzerian blev det med Lina också. Men annars då? Sen jag fick hem Akita verkar jag ha lagt av helt med träningen. Förut var jag ute varenda dag. men inte nu. Skärpning nu, jag har ju all tid i världen?! nästan iaf. Är lite sugen på ett gymkort men ändå vet jag inte. Det känns som jag inte kommer utnytja det. Under det här året har jag inte gymmat mycket alls. Lite grann i januari och en gång i sommar..

ää usch vad tråkig min blogg är, kan det verkligen vara någon som läser om mitt babbel? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0