Ledig dag!

tja, nu skriver jag sådär sent igen.. jag som borde ju sova nu.

Istället ligger jag med datorn i knät och har massa tända ljus. Det har ju vart så fint väder idag, jag har vart ute hela dagen för jag har vart ledig. Jag började med en lång promenad och sen stallet för att mocka och rida. Sen har jag även skottat snö. Så rejäl motion har jag då fått och stegräknaren visar 20 000 steg! (Y)

Sen har jag lagat mat här hemma och jag och Lina har även vart till gagnef en sväng för att kolla hur Bullen mår! Han har nämligen flyttat igen. Han har ju bott hos Lina i ett år nu. Men nu fick han flytta hem till Linas kusin som även har en till kanin. Han såg ut att trivas förvånansvärt bra faktist så det känns skönt!

Kvällen har bestått av att fixa lite med mig själv. Duschat, rakat benen, skrubbat hela kroppen, lagt ansiktsmask som jag egentligen inte ska, och dränkt kroppen med body lotion. Föresten börjar min hy äntligen se skaplig ut! Min aknegel har verkligen gett resultat och alla prickar jag haft runt ögonen är snart borta efter ca 3 månader. Jag hoppas bara på att kunna sminka mig som vanligt och använda ansiktscreme utan problem. har inte fått något svar från allergiproverna jag tog förut, vi får hoppas att det inte är nått sånt. jaja nog om detta, Nu ska jag släcka ljusen och sova. Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0