långt/kort

Pratar med Carro på facebook just nu och vi diskuterar "hår". Mycket funderingar finns det runt mitt hår kan jag lova. Jag saknar mit långa hår jättemycket. Men jag ångrar inte att jag klippte det. För jag ville prova på att ha kort hår, något helt nytt och det var ändå så slitet så det behövdes verkligen klippas av. Just nu känns det som jag vill spara ut det igen men det lär ju ta flera år innan det blir långt igen. När det blir lite längre kanske jag ska satsa på att sätta i löshår? Men det sliter samtidigt sjukt mycket och jag vill ju inte ha ett slitet hår så det är svårt! ;)

Måste även säga att jag var mycket finare förut! Känns som jag bara blir fulare och fulare. Men det är väl så.. Det är nu jag börjar åldras. Snart kommer rynkorna! Tur att jag har tagit många bilder på mig genom åren så jag har något att kolla tillbaka på.. haha nejdå nu överdriver jag. :D

Men när man bara går hemma eller jobbar på hemtjänsten blir det lätt att man inte tänker så mycket på utseende och smink tyvärr. För det är ju ingen annan som gör det! Men nu blev jag riktigt sugen på att dra fram sminkväskan och  sminka mig!

Bilder
Långt:



Kort:


Kommentarer
Postat av: Göras

Jag tycker samma som dig ( jag blir bara fulare ) skrev det förut i min blogg ! sant juh. =)

2010-11-21 @ 18:11:21
Postat av: Lisa

ja det känns så :/ haha!

2010-11-21 @ 18:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0