Helg!

Nu är det fredag kväll och en hel helg väntar. Fast egentligen gör inte det så stor skillnad eftersom jag ändå är hemma hela tiden. Men den här helgen har jag ju fest så därför känns det ju lite extra roligt!! :D

Idag var både jag och Akita trötta så vi gick inte upp förens halv 9 imorse. Sen har jag bara förberett lite inför imorgon. Hämtat in ved till tunnan, fixat tunnan och börjat fylla i vatten. Eller jag skulle väll egentligen säga att pappa har stått för tunnan och eldning. Vi har även vart till Leksand och handlat mat inför imorgon och även inhandlat lite alkohol. ;) Sen fick även Akita förlja med ner till sallet när jag mockade. I stallet trivs hon för då kan hon äta massa hästbajs men hästarna tycker hon är stora och läskiga!

nej nu har jag inget mer vettigt och säga, vi hörs! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0