Heldag i stallet

Nej nu är det då verkligen dags att lägga sig!

Har hållt igång sen kl 9 imorse då jag och Lina började dagen med frukost hemma hos mig och sedan åkte gummistövlarna på och vi begav oss ner till stallet! Det har vart en heldag i stallet med en lunchuppehåll på Siljan med bakad potatis. Vi har pysslat med det ena och det andra i stallet. Det är bara så underbart att få tillbringa flera immar i stallet utan att behöva tänka på vad klockan är eller ha någonting annat för sig, speciellt när regnet bara öser ner. Hästarna fick gå in redan vi 1 tiden och då verkade dom rätt nöjda att få stå inne istället för att vara ute i skitvädret.

Vid 5 tiden var jag hemma igen och då åkte träningskläderna på och så begav jag mig ut i mörkret för en promenad. Resten av kvällen har jag ägnat mig åt att läsa i en hundbok som jag lånat av Lisbeth och hjäpt till och strukit tvätt! Så nu väntar som sagt sängen på mig. Vi hörs imorgon igen, Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0