Fredag

Hej!
Nu sover Akita så jag passar på att skriva. Hon sover typ hela tiden och förut låg hon och sov 2 timmar i mitt knä och nu har hon fått mat och kissat och sen somnade hon om igen. När hon inte sover är  det full fart här hemma. Hon kan bara springa runtrunt flera varv:) Jag fullkomligt älskar att ta han om henne och roligare blir det väll när man ser att hon utvecklas och lär sig saker. Men det är ju självklart underbart att ha en liten "bäbis" här hemma också! Hon är så jäkla söt och jag vill inte att hon ska växa!

Idag åkte vi till Leksand för att köpa 2 nya skålar till henne och vi tittade även förbi Sofie för att hon skulle få se Akita. Sen har jag bakat lite inför min födelsedag. Shit alltså jag fyller 20 på måndag?! Jag har tänkt så mycket på Akita och har så fullt upp med henne att jag knappt hinner tänka på att jag fyller år. Missade såklart min tid på verkstaden för bilen igår kom jag på idag. KLUMPIGT!! :S

Nej jag vet inte vad jag ska skriva mer nu,  vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0