20 års dagen

Nu är jag ju som sagt 20 år och födelsedagen vart riktigt bra. Den började med att jag åkte till systembolaget i Leksand och shoppade loss inför helgen. En och annan grogg slank även ner under dagen! Annars gjorde jag inget speciellt utan inväntade bara att gästerna skulle komma. Vid halv 6 kom alla och det var ett helt gäng släktingar som kom för att fira mig.

I present har jag fått pengar, blommor, presentkort, Champange och ljus. Tack alla, och tack så mycket för alla gratulationer!! Även om jag fått mycket och såklart är jätteglad över det så är ändå Akita den bästa presenten jag fått även om jag betalat henne själv. Min söta lilla skrutta!! <3 Idag fyller hon 9 veckor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0