Sverige!

Nu är vi hemma igen, vid halv 10 kom vi hem igårkväll. Det blev att åka till Zandra på engång för att hon fyllde ju 18 i fredags ( GRATTIS TJEJEN!! <3). Sen skulle alla ut och jag blev medtjatad ut på lucky. Fattar inte varför jag följde med in, jag mådde skitdåligt, var sliten, hade inget smink alls eller något fixat hår. Såg förjävlig ut skulle man kunna säga. Första gången sedan juldagen jag var på lucky också, och som ni vet så är inte det något för mig. Bara massa minderåriga som kommer in vilket stör mig något fruktansvärt! Klockan 3 kom jag hem vilket för mig just nu är 4. sjukt trött var jag!

Men till resan då,
Vi har haft det huuur skönt som helst. Riktigt avslappnande har det vart. Första dagen gick vi på turkiskt bad för att få en fin bränna. vilket jag  kanske inte fick dårå men. Sen har vi mest solat, tagit det lugt, tagit någon drink och en kall öl. Utgång blev det endast 2 kvällar. Den ena kvällen träffade vi ett helt gäng studenter från Småland som vi höll ihop med, mycket trevliga människor som älskade våran dialekt, haha. Ja vad har i mer gjort? bara njutit.

Tyvärr blev dom sista dagarna inte så roliga. Speciellt inte för Sofie som fick halsfluss. Jag har inte heller mått  speciellt bra, och eftersom vi druckit ur samma vattenflaska så känner jag också av min hals. Har mått illa, kanske lite feber, kännt mig allmänt dålig bara. Känner mig fortfarande inte bra och jag hoppas verkligen att det inte bryter ut någon halsfluss för mig också.

Igår när vi åkte hem ville man bara hem för i inte mådde nå bra ochså, nu längtar jag tillbaka!

Nej jag örk int skriva nå mer nu, jag ska fara till min älskade Pila nu som jag har saknat så! Det kommer väll upp bilder senare någong gång när jag orkar :) / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0