Sovmorgon

Idag tog jag mig sovmorgon, eller försökte åtminstånde. Kl 10 ringde Lina och väckte mig och då kunde inte jag somna om heller.

Nu har jag precis ätit frukost. Mamma och mormor åkte myss till borlänge och pappa till Småland för stt hälsa på min fasten Ulla. Hade velat följa med egetligen men jag har så mycket för mig här hemma så det gick inte. Så nu sitter jag här med hela huset för mig själv och dunkar musik!

Regnar gör det då verkligen idag, det bara vräker ner men det är lite mysigt :) Jag och Lina ska åka och kolla på folkracetävlig idag. Linus (Ankies son) ska vara med för första gången. Jag har aldrig vart på en sådan tävling så det kan bli spännande. Det kanske är någonting för mig? ;) höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0