Sommar?

Tror inte jag är ensam om att säga "vilken underbar dag!" För det har det verkligen varit. Jag och Lina tog oss till hopptävlingarna ändå, (mitt öga har blivit bättre men det gör fortfarande lite ont). Efter det åkte vi ner till stallet för att mocka och ta ut Pila så hon fick äta lite gräs.

Sen har jag har setat ute och solat och så har vi grillat, gött! Det blev ju så varmt också, 23 grader bara så där? Så idag har det verkligen kännts som sommar. Våran stutsmatta är även framtagen så den har jag också hoppat på. Vi har inte haft den framtagen på några år efterom vi inte har vart speciellt intresserade av att hoppa, men satan vad kul det är! (och bra träning) Men vi måste byta ut fjädrarna eftersom dom är säkert över 12 år gammla, shit vad länge vi har haft den alltså, tänk när man var liten och hela byn var hemma hos oss och ville hoppa eftersom vi var dom enda som hade en studsmatta. vilka tider!:)

Nu på kvällen har jag och morsan vart ute och sprungit en riktig långtur och det var så skönt. Länge sedan det känndes så bra att träna! ;)

Ni får ha det så bra allihopa/ LS

P.S en vecka kvar till Turkiet idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0