Skagen

Idag har jag kännt mig väldigt duktig i skolan, jag har vart på den enda lektionen vi hade eftersom den anda var inställd, så under tiden vi väntade på att lektionen skulle börja satte vi oss och beställde resan, Känns så jäkla bra men jag kan inte riktigt fatta att vi åker om bara 2 veckor!! :D

Efter skolan blev det iaf en tripp till borlänge för att testa min balklänning igen, har inte fått hem den än eftersom den ska sys om lite. Har äve letat efter skor till både studenten och balen, men hittar inga! Det är ju skitsvårt och jag får panik snart!

Har precis ätit bakad potatis med skagenröra och nu ska jag jag sätta mig i solen. LUGN fredakväll blir det för min del :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0