Resfeber?

Konstigt nog har jag inte fått någon resfeber förens nu. Det är nog för att det blev en sista minten resa och man har knappt hunnit smälta att man ens ska få åka iväg. Sen är det ju en hel del andra saker som snurrar runt i huvet också så tankarna har väll helt enkelt inte hunnit så långt som att oroa sig för resan.

Men igår när jag skulle somna fick jag plötsligt 1000 tankar i huvudet. Dessa tanskar hade med resan och göra och jag log och funderade på det ena och det andra. Som t.ex vart vi hamnar (vi reser ju ospecifiserat till Alanya), kommer vi hamna på ett sunkigt lortigt hotell eller har vi sådan tur att vi hamnar på ett jättefint? Jag har aldrig rest ospecificrat någonsin så lite spännande är det allt. Fast egentligen spelar det ingen roll vart vi hamnar, bara vi får komma till solen och slappna av och ha roligt! Sen tänker jag alltid att "tänk så störtar planet?" Jag är inte ett dugg flygrädd men tanken finns där. Tänk så dör jag nu och får inte ens ta studenten? Då har jag ju pluggat helt i onödan! Massa tankar på packning har jag också och hur mycket pengar man ska ha med sig och så. Det är faktist lite att tänka på. :)

Jag hämtade precis in resväskan och det känns mycket roligare att börja packa och fixa än att öppna samhällskunskap boken kan jag säga er. Väskan står här ensam på golvet och boken den ligger här bredvid datorn. Vad ska man välja? Jag vet ju innerst inne att resväskan borde få stå och vänta ett tag till..

Jag har försökt komma igång länge nu men det går inte så bra, Men nu tänker jag köra ett ryck. Samhällskunskap nästa.


Thailand -10

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ta med några bikinier så har du allt ;)

2010-05-18 @ 19:06:44
URL: http://carolineanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0