plugg/stallet.

Nu sitter jag och väntar på att det ska bli någonkvällsmat här, men ingen är hemma. Såg att det låg räkor i köket så det är nog det vi ska äta. Är verkligen vrålhungrig nu känner jag!

Idag har jag iaf vart riktig flitig och pluggat en hel del faktist. Men när krafterna tog slut drog jag på mig stallkläderna och åkte ner i stallet. Där har jag vart i flera timmar nu och hunnit med att rida både Pila och Mambo. Pila var riktigt duktig idag så det var kul. När jag hade ridit klart gick jag en promenad med Pila så att hon fick beta. Tror det inte finns någonting annat än gräs i käringens huvud just nu ;)

Nej vart är alla, nu vill jag ha MAT, haha.
UPDATE: Räkmacka blev det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0