Pajaz

Inatt drömde om min älskade häst Pajaz. Jag sålde han för drygt 4 år sedan ocn nu står han på en ridskola i Sundsvall. Jag drömde att han stod där i en skitliten box, personalen var otrevlig mot mig och allt var bara hemskt..

Jag vill bara ta hem han nu. Jag saknar han hela tiden och jag kan aldrig i mitt liv förstå hur det kunde vara så viktigt att sälja han då. Anlednigen till att jag sålde han var att jag ville gå vidare med dressyren och stor häst och Pajaz var en liten (men viktbärande) maxad C ponny. Jag hade väll inte utvecklats så mycket med han som jag gjorde med Zelda men vad gör det idag? Zelda och jag klickade liksom aldrig tillsammans och jag hade bara henne i drygt 1 år. Men Pajaz, han äskade jag över hela mitt hjärta. Jag har ångtrat det så himla många gånger att jag gjorde som jag gjorde då. Svek min älskade häst <3

Men jag vet att någon gång kommer vi hitta varandra igen, jag hoppas verkligen det!


Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0