Onsdag

Imorse var jag sjukt trött när klockan ringde men jag masade mig upp och kl. 8 var jag i skolan. Har vart i skolan sen 8 och åkte hem klockan 11 för då hade vi bara svenska kvar som vi bara skulle läsa på men jag läser bättre hemma så jag åkte hem.

Har inte gjort ett skit sen jag kom hem. Skulle väll ha pluggat egentligen men kan inte koncentrera mig på det just nu. Alltså fan det är så jävla mycket nu, jag vet att jag skriver det typ varje dag?, men det är verkligen det enda som finns i huvudet.. hur man ska hinna allt och lyckas? Känner mig verkligen jättedeppig nu och jag känner mig minst sagt otillräcklig och sressad! FAN.

Ikväll blir det studentfest iaf och klassfest som förfest. Är NOLL pepp på det eftersom jag fortfarande har ångest över dom senaste fyllorna. Så jag blir nykter så jag kan köra hem själv sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0