Närmare och närmare

Tiden går så fort, nu när det blev maj känns Studenten ännu närmare!

Nästa vecka (18) : Väldigt lugn, inte så mycket plugg. Ledig på tisdag. Pappa och Klas fyller år. ( 4 skoldagar)

vecka 19:  psykologin ska vara inlämad och vi är lediga torsdag och fredag. (3 skoldagar)

Vecka 20: Svenska bok utläst, och slutprov i samhällskunskap på hela boken! (5 skoldagar).

Vecka 21: Betygen sätts på fredag, Zandra fyller 18!:) ( 5 skoldagar)

Vecka 22: måndag - onsdag= kanotpaddling! ( 2 skoldagar)

Vecka 23: STDENTVECKAN!! ingen skoldag!!


19 skoldagar kvar alltså. INGET mera skolk nu, alltså nu är det nära!! :D

Efter studenten är jag ledig 2 veckor innan jag börjar jobba vilket känns otroligt skönt! men när jag väl börjar sen kommer det bli mycket jobb!! Har fått mitt schema för sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0