min hy

Imorse vaknade jag av att nästan alla finnar och plitor lagt sig lite. Jag haft ett jäkla bekymmer med min hy det senaste halvåret, och kan tänka mig att det beror på sress, men jag vet inte.  Ska inte säga att det är bra nu men det ser lite bättre ut! Orkade inte sminka mig idag heller så det får se ut som det gör. Jag har blivit så lat med att sminka och fixa mig i skolan den sista tiden?!! MEN VI TAR JU STUDENTEN SNART!


Jaja nu ska jag åka till skolan, det blir en låång dag!
Ha det bra! / LS

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men nu får du ju bränna bort lite finnar i turkiet!

2010-05-19 @ 09:20:09
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja jag hoppas det "går", i Thailand vart min hy nästan sämre av någon anledning :S

2010-05-19 @ 13:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0