Imorgon

Imorgon åker vi och väskan är nästan färdigpackad. Jag kom precis hem från lite chill och öldrickning på olika håll här i byarna;) Är helt klar med skolan nu vilket känns förjävla skönt!!

Imorgon ringer klockan riktigt tidigt så det är väll bara att lägga sig nu så man orkar med en lång dag imorgon. Innan vi åker klockan 11 hemifrån ska jag hinna med att fixa Threse och Zandras hår (eftersom dom ska på bröllop), ta ut hästarna och mocka åt Pila och Lussan. Packa i det sista och åka, det låter inte som att det är så mycket men det kommer nog bli stressigt om jag känner mig själv. Men jag lovar att jag skriver några rader innan jag åker iaf :)

Nej, sängen var det jag. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0