Första Maj

Första Maj idag. April är över, sista april är över, Valborg är över. Jag inviger första Maj med att tappa rösten någonstans, men vette fan vart?! Ut och leta snart kanske..

Igår hade jag iaf riktigt roligt som jag alltid har på Valborg. Det verkar som många var ut igår? Själv tycker jag att man ska vara på någon hemmafest på Valborg. Men det är ju jag det ;) Vi var iaf hemma hos Lina hela eftermiddagen, och fixade oss och drack öl och käkade Bakad potatis med skagen och tonfisk röra. Sen bar det av vidare mot budo. vi vart inte kvar där så länge utan drog sedan vidare till Djura där det var jäkligt mycket folk och tunnabadning. Kvällen avslutades med en skön ovh rask promenad hem över brändåkrarna!

Idag känner jag mig väldigt sliten kan jag ju säga.. Tog några få bilder igår, dom kommer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0