Försov mig!

Försov mig i morse eftersom batteriet hade dött på mobilen ringde inte klockan. Men jag vaknade av mig själv halv 8. Idagb skulle jag ta ut hästarna så det blev lite stressigt. men nu på 25 minuter har jag hunnit med hästarna, ätit frukost  och fixat mig, okej mitt hår är inte det bästa men skit samma. Jag åker halv och nu har jag t.o.m tid att sitta här, bra jobbat av mig ;)

Idag ska jag vara i skolan kl 9. Jag och Sofie ska få extra hjälp med psykologin eftersom det är så jäkla SVÅRT! sen tror jag vi skulle ta prover på omvårdnadslektionen, Kul :)

Igår kunde jag knappt sova för jag låg och tänkte på allt möjlit och blev bara stressad, nu känns det liiiite bättre, men det finns såklart en stor stressklump i magen..

Ha en bra dag alla! / LS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0