Djursjukhuset

Nu kan jag berätta vad som hände igår!

Det var nämlgen såhär att jag och Lina kom hem med bilen in på deras gård. Minna var ute och vart jätteglad och sprang mot bilen när vi kom som vanligt. Vi satt kvar i bilen en stund och jag hör att det bara dunkar runt bilen och ser en stor svart hund. Hunden är dum i huvet, den atackerade och bet Minna medans hon låg på rygg. Vanligtvis ger en hund sig om den andra hunden lägger sig ner?! Men inte den här jävla CP hunden!!!! Minna fick ett stort bett i käken så hela käken och den sidan svällde upp regält och blodet bara forsdade!! Jag lovar det var blod överallt och hela bilen är full i blod! Stackars lilla Minna som är så snäll.

Vi åkte iaf in med henne till Falu Djursjukhus, jag, Lina och Eva. Så nu ska hon äta masa mediciner och ha ett bandage på sig.

Det värsta är är att det här är inte fösta gången den där jävla hunden attackerar en annan. För 2 år sedan blev Siri också biten av den. Den är dum i huvet liksom ägararna och den borde dö!

Usch man blir så upprörd när någonting sånt här ska behöva hända!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Men usch vad obehagligt! Hoppas det inte blir någon stor infektion utav detta nu då! Håller hunden på såhär kan de ju inte ha den lös helt enkelt! Jag hoppas verkligen att ägaren bett rejält om ursäkt och står för alla utgifter!!

2010-05-12 @ 11:57:24
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Göras

Ja fyfan.. varför ska alltid snälla hundar bli utsatta? hoppas hon inte blir förstörd resten av livet nu :( Snacka om att mamma ahr en del utgifter att ge honom nu. SKa bli skönt att se när han betalar kontant till oss ;)<3

2010-05-12 @ 12:09:01
Postat av: Rask

Det är aldrig hundens fel att något sånt här händer! Skyll på ägaren istället för det är deras fel!! Men hoppas minna blir bra snart :)

2010-05-12 @ 15:29:33
Postat av: Lisa

Carro: Nej den brukar alltid sitta fast annrs men varje gång den är lös så händer det någonting!! Tyvärr har han inte bett om ursäkt utan klagar bara tillbaka på att deras hundas skäller så mycket, man vad har det med det här och göra liksom!?



Göras: Ja jag håller med!! <3



Rask: nej jag vet. Människorna är ju störda i huvet så det är ju inte konstigt att hunden blir det heller, men man kan ju ändå inte låta bli att bli arg på hunden i ett sånt här läge. Fast det är synd om hunden för egentligen är den livrädd! så fort man kommer emot den springer den fort som satan iväg!

2010-05-12 @ 15:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0