Babbel!

LESS LESS LESS, Jag är så jävla LESS på skolan så det är äckligt. Har ju bara 2 vanliga skoldagar kvar på gymnasiet men ändå. urk, jag årkar inte. Ska jag vara helt ärlig nu, jag har inte pluggat någonting idag.. Lika bra att säga som det är. Och vet ni vad jag har gjort istället? eller föresten hur ska ni kunna veta det.. Nej men iaf så har jag börjat packa till resan (Y), setat här och tryckt på datorn och faktist bakat negerbollar. Fattar faktist inte varför egentligen för jag åt en och sen ville jag bara spy för det var ju fan inte ens gott?! Mår ofta illa när jag äter nu förtiden, ofta vill jag bara gå på toan och spy direkt efter för att jag blir så äcklad, men jag har ännu inte gjort det iaf, tack och lov.

Jag har kommit ur form någonting fruktansvärt på slutet också äter inte alls nyttigt och jag som tänkte jag skulle börja träna men det verkar inte gå bra med någonting för mig nu. Orkar liksom inte göra något som ställer lite krav, knappt städa rummet fast jag mår dåligt över att se hur det ser ut..!

Men jag har bestämt mig för att jag skiter allt, i både träning och vad jag äter fram tills stuenten, det är liksom så mycket att tänka på så jag orkar inte tänka på det. Men tänk efter studenten, då kommer jag skaffa mig ett nytt liv, ni ska bara veta vad mycket planer jag har inför hösten. ÅÅ jag längtar till studenten måste jag bara få säga!

Fan vad jag babblar om ingenting nu, helt ointressant att läsa kan jag tänka mig!

Nu tänker jag vara lite duktig och lägga mig i sängen och läsa lite i boken, sen sova!


snartsnartsnart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0