Allmänt babbel

Har precis tagit mig en välbehövlig dusch efter gårkvällen. Har tänkt göra det hela dagen men inte orkat! Det blev att skrubba hela kroppen med en underbart doftande skrubb och smörja in kroppen med en lika god bodybutter så nu kan man känna sig fräsch igen! Jag menar inte känns det speciellt frächt att bada i samma tunna som typ 30-40 andra pers. Självklart badade inte alla samtidigt, men ni vet vad mycket bakterier!! Tänkte först inte bada då jag varken hade badklädereller eller handduk och inte precis älskar att visa min kropp. Men med alkohol i kroppen tror jag ibland att jag kan göra vad fan som helst. Så jag hoppade slutligen ner i tunnan med string och bh!

jaja, jag funderar på att lägga mig snart. Men innan jag somnar tänker jag läsa i min nya iform tidnig. Känner så fruktansvärt dåligt samvete med det där med träning, kost och hälsa kan jag tala om.

Mår fruktansvärt dåligt över att ha ätit en pizza och och druckit en cola idag t.ex. I mina ögon tillåter jag knappt mig själv göra det för jag vet att jag mår både psykiskt och fysisk dåligt av det. Egentligen tycker jag inte att det är gott ens? Men bara för att många äter pizza och cola dagen efter en fest så ville jag ockå testa... Fast jag erkänner, Vatten och en kycklingsallad hade vart så himla mycket bättre! Men vatten har jag druckit idag, känns typ som jag druckit en hel hink eller något. Nej det där med fet mat dagen efter är verkligen inte min grej!

Borde verkligen ta tag i träningen så länge det går bra och jag inte får ont i bröstet iaf. Sen borde jag verkligen sluta drick så mycket som jag gör. Fast just nu är jag inne i ett stadie då jag kan dricka hur mycket som helst tror jag. igår drack jag så fruktansvärt mycket!! Känner nästan att det blir alkisvarning snart. Hade nästan lust att festa idag också men så blev det inte! kaske var tur?

Minns för ett år sedan eller något.. Då drack jag nästan ingenting alls, tränade och var allmänt less på att festa. Då trodde jag att jag hade gått och blivit en torr kärring för alltid som bara tänkte på träningen. Men så var inte fallet. Nu menar jag jag inte att det är något fel med att inte dricka för sånna perioder har jag också. Men nu är jag mer partysugen än någnsin och snart är det studenten och sommar. Så det lär ju inte göra mig på mindre festhumör? Känner på mig att den här sommaren kommer bli riktigt riktigt bra!

På tal om sommar. ÅÅ vad ja saknar resor, t.ex thailand. Vill resa iväg NU. Det kanske blir en resa i maj. Men jag ska inte säga för mycket. Vi får se helt enkelt, men i augusti blir det iaf tunisien!

åå tänk er: ligga på stranden, ta en kall öl eller drink, massa god färsk frukt att äta sig mätt på under en dag på stranden, favoritmusiken i öronen, en bra bok eller tidning att läsa, höra vågorna och ta ett skönt dopp i havet, bara njuta av värmen och att huden blir brunare och brunare. Love it!

Nej gud vilket långt inlägg.. tror krppt någon orkar med mitt onödiga babbel, men då får det väll vara så då ;) Nu ska ska jag som jag skrivit lägga mig och läsa i min nya tidning, MYS :) Godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0