Vårkänslor

Visst finns vårkännslorna allt!

Solen har lyst till och från idag och det är rikigt varmt ute, har dock inte öppnat dörren och kikat ut ens men det syns på termometern, snön smälter. Det droppar från taket och snön rasar av. Man tror ibland att det sprängs en bomb eller något men då är det bara snön som rasar och det känns i hela huset!

Det är ju helt underbart. Fast för min del får faktist vinterjackan sitta på ett tag till. Jag vet många som börjar rota fram vårjackor och skinnjackor men det är jag alldeles för frysen för! Men tänk vad skönt det ska bli att få plocka pram alla vårplagg, shorts, gladiatorsandaler, skinnjackan, ja allt det där!

Nu är det faktist inte så långt kvar till vår och sommar. Tiden går med en väldig vart och vi är redan inne en bra bit på mars. Idag är det ju den 11 mars vilket betyder att det bara är 3 månader kvar till studenten, Känns helt sjukt och jag måste börja söka jobb snart också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0