TVn

Sitter just nu vid tv och myser och nu är det "halv 8 hos mig".

Har inte vart hemma så länge, utan kom nyss hem från borlänge. Så nu är Kaisa röntgad och nu är det bara att hoppas på att det ser fint ut.

Det blev att gå på stan idag igen och jag hittade lite smått plock till rummet. Jag är ute efter nya gardiner och ett överkast men det är inte lätt att hitta snyggt till bra pris tycker jag! Fast det finns något på h&m så kanske beställer där men vi får se. Sen blev det mat på Fortuna, haha gör dig lite avensjuk nu va Carro?

Ska fortsätta titta nu/ LS

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha men ja! Det är ju ändå den bästa pizzerian ! ;) <3

2010-03-03 @ 08:48:38
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja den är riktigt bra! :D <3

2010-03-03 @ 12:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0