Snö igen..

Men vad är det här! Fan snön bara vöker ju ner, USCH!

Igår var vi på fest i heden. Känns som jag bara är på fester hela tiden och är nykter. Börjar vekligen tröttna på det nu. Nu vill jag supa till och visa fjortisarna hur man super ;) skoja.. Men i fredags kom det en liten jävla fjortis till våran fest och satan vad jag stör mig så sånna. Jag själv känner mig som värsta morsan ju, mycket mognare. Lika igår också, alla är ju så små?? Skulle verkligen inte vilja börja om från början och vara en fjortis som ligger och krälar i leran och spyr ner sig själv, och en massa brunkräm, ni fattar! Inte för jag vart det men ändå.

Nej men roligt hade jag både igår och i fredags trotts lite urspårning för vissa, höhö. Det blev dock en tidig kväll för oss igår men det var väll lika bra med tanke på att det blev så sent i fredags.

Nu är det söndag och usch det känns inte bra, inte med den här SNÖN heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0