Sjukhuset

Fortfarande har inte felet hittats på min onda mage, mitt dåliga blodvärlde och hb på 87 (jättelågt!!). Läkarna har det inte lätt verkar det som. Men jag har gjort en gastroskopi som för övrigt var riktigt äckligt, urk!! Det tar några dagar innan provsvaren kommer (dom har plockat delar ur magen/ tarmen som ska undersökas) Jag får nog troligtvis reda på nästa vecka hur det såg ut där. Men det är ju inte säkert att det visar något fel och vad kan det då vara? :S Läkarna tror fortfarande att det kan vara en glutenallergi som Tilda har. För man behöver tydligen inte ha så tydliga symtom på det? jaja vi får se sen..

Men det är så jobbigt att inte veta vad det är och bara gå och vänta. Tänk så har jag en tumör eller nått liksom!?

När jag var påväg hem pratade jag med min handledare på praktiken. Hon är så himla snäll alltså. Jag berättade hur allt var och så, och hon sa att jag kommer bli godkänd även om jag inte kommer tillbaka för att jag var en sån himla duktig tjej. Jag blev jätteglad eftersom jag orat mig så otroligt över hur det ska bli med betyg och så!

Nu får jag bara ta det lugnt och inte träna på en MÅNAD!!! Jag får jätteont bara jag går någonstans här i huset, typ på toa..


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken lättnad att det fixar sig med praktiken! Du får helt enkelt testa att inte äta gluten och se om de blir någon skillnad. Jag blir så orolig för dig! Hoppas att det inte är något allvarligt! Hoppas att läkarna bara ja men var det så enkelt ät den här medecinen i 10 dagar så är allt över!!! Puss på dej! <3

2010-03-11 @ 11:43:57
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja det känns så SKÖNT!! ja det vore ju ett önsketänkande! =) Pussssss <3

2010-03-11 @ 11:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0